2014. október 29., szerda

#18 Újra együtt! Vagy mégse? 1.rész

Sziasztok!Tudom, elég régen hoztam már részt, de ennek több oka is volt.Pl.nem volt jó egy hosszabb ideig a gépem, nem volt időm stb...De remélem ezzel most kárpótolni tudlak titeket.Különösen ajánlom az egyik osztály társamnak, aki hű "olvasóm" és már hosszú ideje "nyaggat", hogy írjak megint.Tehát VIKI ez a tiéd!xx









Reggel mikor felébredtem attól féltem, hogy Harryt nem találom magam mellett, mert az előző éjjel történteket, csak álmodtam.Mikor kinyitottam a szemem lopva magam mellé pillantottam, s igen Harry ott feküd mellettem és az "igazak" álmát aludta.Mosolyogva és kínosan ügyelve arra, nehogy valami zajt csapja kikászálódtam az ágyból.Gyorsan magamra kaptam Harry egyik fekete "alvó" pólóját és halkan lesétáltam a lépcsőn.
-Jó reggelt Magda!-kiáltottam be a nappaliba.És egyenesen a konyhába mentem.
-Jó reggelt kis szívem!-köszönt vissza Magda a nappaliból.Az első találkozás óta nagyon jóba lettünk.-Sindy megtennéd, hogy bejössz?Valakit beszeretnék neked mutatni.-hallottam Magda hangját.
-Persze,egy perc!-kiáltottam vissza.Levettem egy poharat megtöltöttem vízzel és bemasíroztam vele a nappaliba.Azt hittem eldobom a poharat.Ott ült Ő.
-Jó reggelt!-köszönt.
-J-Jó reggelt!-köszöntem vissza halkan.
-Ő itt..-kezdte Magda mosolyogva, de én félbe szakítottam.
-Pontosan jól tudom ki Ő!-néztem Magdára, kinek szemében értelmetlenség csillogott.-Ő itt Thomas Anderson.Rendőr, még hozzá alezredes aki legalább 15 éve a gyász hírek kiosztását kapja.-mondtam monoton hangon.-Úr isten!-kaptam a fejemhez.-Magda sajnálom!-öleltem meg Magdát, mire ő jóízűen felkacagott.
-Nem, dehogy is!-nevetett Magda.-Ő itt az öcsém,Thomas.-mondta.-De látom jól informált vagy.-mosolygott rám.
-Sindy Fox?Daniel lánya?-hallottam meg Thomas rekedtes nyögését, mire bólintottam.-Régen nem láttalak!Jól eltűntetek anyáddal együtt.-mondta, mire én szégyenlősen mosolyogtam.
-Örültem Thomas, de ha nem gond akkor én most megyek és össze dobok valami reggelit Harrynek!-mosolyogtam, mire Magda és Thomas is bólintottak.
-Ó, szívem!-kiabált utánam Magda.-A hűtőben van reggeli!-mondta.
A konyhában kinyitottam a hűtőt, és majdnem szívrohamot kaptam.Magda megint eltúlozta a dolgokat.Egy hatalmas tál palacsinta, tojással és baconnal várt rám a hűtőben.Én ezt soha nem lennék képes egyedül megenni.El öblítettem a poharamat majd elővettem még egyet és mind a kettőt megtöltöttem narancslével.Majd egy tálcára tettem és elindultam vissza a szobába.Halkan belöktem az ajtót, a tálcát letettem a szekrényre, becsuktam az ajtót és elkezdtem ébresztgetni Harryt.
-Harry!-simogattam meg a haját.-Kelj fel!-suttogtam, de semmi haszna nem volt.-HARRY!!!-ütöttem meg egy párnával, mire kinyitotta a szemét.
-Azért lehetnél kedvesebb!-mondta.
-Hoztam reggelit!-adtam neki egy puszit és bemásztam mellé az ágyba.Miután Harry benyomta a tányérnak több mint a felét elment zuhanyozni.Míg ő zuhanyozott gondolkodtam.Hogyan kérdezhetném meg tőle, ki az a Luke Hemmings, és mi köze van Harryhez?És hogy hol volt?Vajon elmondaná, vagy csak megsértődne?
-....ved mára?-hallottam meg hirtelen Harry hangját.
-Tessék?-kérdeztem vissza zavarodottan, mire Harry felnevetett.
-Azt kérdeztem, hogy van-e terved mára.-nevetett és befeküdt mellém az ágyra.Haja vizesen omlott a homlokára ezért kicsit Tarzanos benyomást keltett.Hirtelen átölelt.Napok óta nem éreztem magamon a kezét, és ez most nagyon jól esett.
-Hol voltál?-bukott ki belőlem a legnagyobb kérdés.
-Zuhanyozni?!-nézett rám értetlenül.
-Nem most!-mondtam indulatosan.-A hétvégén.-mondtam.-Ne próbálj meg hazudni!-suttogtam.
-A haverokkal.-mondta mérgesen.-Motoros találkozón.-puszilta meg a nyakam.
-És ezt miért nem lehetett megmondani?Miért nem tudtad felvenni a telefont?Miért?-kérdeztem.
-Jól van Sindy!-nyugtatott.-Ne legyél ideges!-nevetett.Ha-ha-ha.Ő könnyen nevet.Nem ő izgult végig egy hétvégét.Óha..és ha tudna a kis "akciómról".Remélem Stan nem mondott neki semmit.-Meg akarod ismerni a srácokat?-kérdezte feszengve.
-Gondolom voltak ott csajok is.-mondtam durcásan.-Hogy mi?Tényleg lehet?-esett le a kérdése.
-Miért ne?-kérdezett vissza,-Menj zuhanyozz és öltözz aztán indulunk.-mosolygott.Én nekiálltam zuhanyozni.Hamar végeztem és amikor készen voltam törölközőbe rohantam le Harryhez, aki a TV előtt ült.
-Mit vegyek fel?-kérdeztem.
-Valami kényelmeset.-mondta és lenem vette a szemét a Tv-ről.Vissza rohantam a szobába és ha 10x nem öltöztem át egyszer sem.Végül egy szegecses bőr dzseki, egy AC/DC-s póló, egy koptatott farmer és egy bakancs mellett döntöttem.
-Így jó leszek?-kérdeztem a lépcső aljáról Harryt.
--Azta ku...Csoda!-ölelt meg.-Akkor indulhatunk is!-mosolygott és megcsókolt.Majd kifelé a kezembe nyomott egy bukósisakot.-Ültél már motoron?-kérdezte, én csak a fejemet ráztam.Megmutatta,hogy hova kell tenni a lábam stb.Mikor elindultunk rettentően féltem, de aztán egyre jobb volt.Csodás lett a végére.Olyan volt, mintha repülnék.Kb. 1 óra múlva megállt egy elhagyatott raktár épület előtt.
-Biztos vagy benne?-kérdezte, mire én magabiztosan(már amennyire lehet egy platform talpú cipőben) leszálltam a motorról és elindultam az épület felé.-Hát akkor jó.-mondta Harry megadóan.Mikor már majdnem bent voltunk Harry megállított.
-Még mindig biztos vagy benne?-kérdezte újra, mire én megöleltem.
-Igen!-mondtam és kézen fogtam, majd elindultam megint a raktár felé.
Most tényleg bemutat a barátainak?Vajon milyenek lesznek?Vajon Harry hogy fog viselkedni?Vajon ÉN hogy fogok viselkedni?Biztos mondok vagy csinálok valami hülyeséget amivel kislánynak állítom be magam.
-Na itt is vagyunk!-mondta Harry és megfordult.-Ennyi elég volt?-nézett rám könyörgő szemekkel, mire én körül néztem.Nem vagyok valami finnyás lány, de ez egy kupleráj.Kicsit elfintorodtam, de megráztam a fejem.
-Harry megszeretném ismerni a barátaidat!-néztem rá kiskutya szemekkel.
-Hát jó....-adta meg magát és egy nagyobb helyiségbe vezetett, ahol az emberek csoportokba verődve álltak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.