2014. május 7., szerda

#15 Az ajándék.

Haliiho manók!Itt van egy újabb rész.Nem tudom, nekem nem nagyon nyerte el a tetszésemet és szerintem nem is lett olyan jó, de majd a folytatás!!!Előre is jó olvasást és remélem tetszeni fog!Puszii:*




Mikor felébredtem nem tudtam hol vagyok, és hogy mi történt.Csak ültem az ágyon és Harryt kerestem a szememmel, de sehol sem találtam.Álomba sírtam magam, miután Tom elment?Lehetséges.Felkeltem az ágyról és lassan, óvatosan elindultam az ajtó felé.A lábaimat rettentően nehéznek éreztem.Mikor kiléptem az ajtón, valamivel már könnyebek voltak a lábaim.
-Harry!-kiabáltam a lépcső tetejéről, de nem jött válasz.-Hazza!-indultam le a lépcsőn.-Harold!-léptem be a nappaliba, de sehol senki.Hát jó!gondoltam magamban és a falon lévő órára néztem.Még csak este 6 óra.Nem aludhattam sokat.Elindultam a  konyhába és a hűtőből elő vettem egy doboz sört.Persze alkohol menteset.Mikor kiakartam bontani hirtelen valaki megfogta a derekamat.
-Styles!-kiabáltam.-Megijesztettél!-mondtam és a szívemre tettem a kezem.Harry csak mosolygott és kivette a kezemből a sört.
-Jobban vagy?-kérdezte, miközben a sört vizsgálgatta.Lemertem fogadni, hogy azt keresi hány százalékos az alkohol tartalma.-Szerencséd van, hogy alkohol mentes!-adta vissza és magához húzott.Hát nem igazam volt?!Álltunk a konyha ablak előtt ami a kertre nézett és pont láttunk az éppen lemenő napot.
-Harry...ami azt illeti hamarosan kezdődik az iskola...-mondtam halkan, szinte már suttogtam.
-Szeretnél vissza menni?-kérdezte nyugodtan.
-Igen, jó lenne befejezni a sulit.-mondtam és lehúztam az utolsó kortyot a dobozból.
-Majd még megbeszéljük!-mondta és egy puszit nyomott a fejemre.Megbeszéljük!Tehát van közös jövőnk!Megbeszéljük!Azt mondta, hogy együtt fogjuk megbeszélni!Na jól van ám!Nem vagyok én ötödikes aki most kapta meg élete első szerelmes levelét.Én egy felnőtt nő vagyok!Még nem teljesen, de akkor is.
-Holnap el kell mennem egy kis időre.-mondta Harry suttogva.Miért beszéltünk halkan?Fogalmam sincs!
-Mennyi időre?-kérdeztem, mire ő csak megrántotta a vállát és megpuszilta a homlokomat.
-Hiszen te forró vagy!-mondta és kivette a kezemből az üres dobozt letette a pultra majd felkapott.
-Most hova viszel?-kérdeztem miközben elhaladtunk a nappali mellett.
-Pihenned kell!-mondta és felvitt az emeletre.A lábával belökte az ajtót és letett az ágyra.-Tett le a fejed és pihenj!-mondta, de én nem tettem.Még mindig a könyökömre támaszkodva feküdtem az ágyon.
-Gyere ide!Kérlek!-paskoltam meg magam mellett a helyet.Harry a fejét rázta, én pedig kiskutya szemekkel meredtem rá, mire megadta magát, lerúgta a cipőjét és bebújt mellém.Ráhajtottam a fejem a mellkasára és csak ekkor éreztem meg, hogy milyen nehéz is a fejem.Olyan volt, mintha fejbe vágtak volna valamivel.Percekig csak csendben feküdtünk egymás mellett.
-Hozok neked vizes rongyot!-mondta Harry és felakart kelni.
-Kérlek, még maradj itt!-mondtam és elkaptam a csuklóját.-Csak 5 percre!-mondtam és ismét a kiskutya szemeimmel néztem rá.
-Na jó, csak öt percet.-mondta és vissza dőlt az ágyra.
A Karkötő
-Harry, szeretnék adni neked valamit!-mondtam és lehámoztam a karkötőt a kezemről.-Ezt neked szeretném adni!-tettem a mellkasára.Harry tágra nyílt szemekkel nézett rám.
-Nem fogadhatom el!-mondta és megrázta a fejét.
-Kérlek Harry!Apától kaptam és azt mondta, hogy egy olyan személynek adjam oda, akit jobban szeretek az életemnél is!Aki miatt meg is halnék!-mondtam.-Kérlek, ne okozz csalódást!-kérleltem, mire Harry hozzányúlt és engedte, hogy felhúzzam a kezére.-Köszönöm!-mondtam és megcsókoltam.
-Én is szeretlek!-mondta és megcsókolt.-Viszont most már hoznom kell a vizes ruhát!-nevetett és kikelt mellőlem.Pár perc múlva, egy vizes ruhával tért vissza, de én addigra már aludtam.


*Harry szemszöge*

Mire vissza értem a fürdőből a vizes törölközőkkel addigra Sindy már aludt.Olyan aranyos volt és olyan ártatlan.Lementem a konyhába és össze dobtam valami kaját.Leültem enni és a karomon lévő bőr karkötőt nézegettem.Sindy sosem mesélt az apukájáról és a családjáról.Emlékszem mikor élősszőr együtt aludtunk akkor volt egy álma amiben az apukája is benne volt.Sosem hallottam, hogy miért és hogy hogyan halt meg.És most meg megkaptam a karkötőjét.Sindy tényleg szeret engem és ennek örülök.


*Sindy szemszöge*


Reggel mikor felébredtem Harryt sehol sem találtam.Ismét egyedül voltam a házban.Lementem a konyhába és a pulton találtam egy cetlit.

Jó reggelt kincsem!El kellett mennem, majd hívlak!Csók Harry xxx

Állt a cetlin.Hát...jó.Csináltam magamnak rántottát majd bekapcsoltam a Tv-t.Semmi érdekes nem ment benne, így mikor Stan megjött egy megváltás volt számomra.Segítettem neki "kertészkedni" és egész nap, csak hülyéskedtünk meg nevettünk.Harry nem hívott, így este olyan 8 óra körül megcsörgettem.Nem vette fel a telefont.11 óráig vártam rá, aztán elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.